28 maj 2010

Regn och rusk

Regnet fullkomligt störtar ner och jag är hungrig i vanlig ordning. Har ätit några rutor marabou polka (me like), de är dagens frukost eftersom jag och Mr.B ska luncha med Jocke idag. Ska bli super mys. Ser inte så värst mycket fram emot att jobba ikväll. Gå på bryggan i detta vädret är allt annat än skoj. Men när man väl är på plats är de ju skönt.
Igår blev jag som vanligt alldeles för bortskämd av kärleken. Fick presenter, hemlagad mat som följdes av hemmagjord rabarberpaj med massa vaniljvisp. Lovley!
Nu ligger man på soffan och ser på evighets såpan days of our lifes och skriver ett brev till "underbara" försäkringskassan. De går inget vidare med mina sjukpengar och jag blir bara mer och mer irriterad på skit McDonalds. Har aldrig varit med om ett företag som är så fullt av skitsnack. Man kanske ska joina alla som gått till median med alla info man själv sitter inne på. Haha, de hade blivit en bra artikel tror jag. Ja jag är bitter med all rätt.
Snart dags att väcka kärleken som ligger och snuffsar så gott inne i sovrummet.
Min rensning igår gick bra men jag blev så trött sen så jag var tvungen att sova lite middag. Har sorterat kläder, skor och väskor. Markerat och donat. Jag är ganska nöjd med mig själv. Känns som jag är klar men tyvärr är de låååångt långt ifrån sanningen.
Dags att ta tag i dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar