07 maj 2010

Vad händer med våren?

7 grader, ruskigt, blåsigt och grått är de nu man ska packa fram sina vinter jackor igen? Börjar att tro de. Ikväll är de jobb som gäller. Midnatts bar men vem vill vandra ut på en ca 600 meter lång brygga i detta hemska väder? Får väl se om de dyker upp något folk, är ju inte så att de händer allt för mycket i den lilla hålan så de kan ju vara så att de kommer folk i vilket fall.
Innan jobb ska jag iväg och fixa lite saker på stan och fika med Ems. Mys, blir nog en varm choklad eller något annat varmt och gott och så givetvis något att äta blir ju ingen frukost hemma.
Igår kom min älskade Mr.B med goda sallader och sitt underbara leende. De blev mys i massor och hela 2 filmer. Vi fortsätter dock att ha otur med film. Den ena var bra men den hade min fina redan sett så han visste ju de. Sen skulle vi se Ju on och jag var bergis på att den skulle vara bra mycket läskigare eftersom de är originalet men måste ge amerikanarna beröm för tusan de har verkligen lyckats göra den riktigt ruskig. Eftersom inte Mr.B har sett den så blir de kanske att se den tillsammans. Vi har ju lite otur med film måste jag säga.
Mr.B hade med sig Love Mums med. Hur gott var inte de och jag vet precis hur söt tanken var när han köpte dom. Är han världens finaste? Ja jag tror faktiskt de. Jobbigt när han var tvungen att lämna mig i morse skulle gärna sett att han låg kvar och skedade med mig. Vi är varandras perfekta sked. Detta är faktiskt helt sant, vi blir som 2 pusselbitar som passar perfekt.
Dags att ta tag i dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar