23 maj 2010

....

Himla trött är jag (känner mig lite ensam med tankar och känslor med för den delen). Både på människor och i kropp och även lite grann i själen men de är ytterst lite. För de första vad är de för fel på folk? Saknar de inte den ena hjärnhalvan saknar de den andra om de inte har sån otur att de faktiskt inte saknar båda. Hur kan man gå hemifrån och lukta illa? Varför sitter man och kramar gardinen på bussen under hela resan? Varför ber man om hjälp att bryta en knäckebit (hur gammal man är så kommer man för tusan alltid ha styrka nog till att bryta en knäckemacka om man orkar hålla en halv kilos tallrik i handen). Vad är de för fel på de som sätter sig på bussen och börjar prata med mig om sin dag fast jag sitter med handsfree och stirrar ut genom fönstret? Ja, vad ska man säga människor slutar aldrig förvåna mig.
Sjukt mycket att göra idag på brunschen men kvällen var lugn som tusan och de blev 1 timme tidigare hemgång för mig. Skönt.
Försökt få tag i Mr.B men gissar att han har slocknat som ett ljus bredvid sin söta. Så att planera morgon dagen får vi nog göra imorgon. Tror vi skulle bege hos ut på picnic så hoppas på sol. Är jätte nervös och pirrig över att träffa hans söta.
Ska ägna mig några minuter åt att googla lite sedan blir de sova, tror inte jag orkar hålla ögonen öppna länge till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar