28 juni 2010

Lite shopping

Ledigheten gick allt för snabbt. Nu är man åter ute på långa bryggan om kvällarna och sliter. Okej de var en halv lögn de var faktiskt ganska dött igår där ute och vet sjutton om de blir så mycket mer idag. Innan jobb igår låg jag ute i solen med Mr.B och åt glass.
Idag ska jag försöka shoppa några måsten (ja ibland finns de faktiskt sådana) och sen fika med Mr.B innan jag ska sätta mig på bussen till Bjärred.
I lördags var de fin besök från Tyskland här. Då blev de hemmagjord rabarber paj med vanilj visp. Jumi.
Haha, ibland blir man bra chockad här i livet och man kan inte riktigt låta bli att tycka synd om vissa stackars krakar. Jag hoppas att jag aldrig aldrig kommer hamna i en sådan situation utan att vara medveten om de. Men de är jag inte speciellt orolig för.
Nä om man skulle ta tag i dagen istället för sitta här i soffan och dega till master chef.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar