18 juni 2010

Vart tar tiden vägen??

Känns som jag inte hinner med. Jag har så mycket att göra men tiden bara springer förbi mig. Jag jobbar allt för ofta känns de som. Hela denna helgen blir också bara jobb, jobb och jobb. Lördag och söndag blir de i alla fall dag pass så jag hinner ha lite kväll hemma.
Har ingen koll på vad som hänt sen sist jag skrev.
Vi hade roadtrip till Varberg för att lämna Mr.Bs söta och sen när vi ändå var igång blev de en sväng ner till Ystad för att hälsa på pappa. En lång dag med andra ord.
Allt går på rätt håll med bajs försäkringskassan. Men de går aldrig så snabbt som man önskar. Vill bara se slutet på denna eviga långa tunnel.
Vem orkar med detta eviga tjatet om Viktoria och Daniels giftemål. Ingen och då menar jag verkligen ingen (!) jag känner är intresserad. Varför tar de upp all media tid? Jag vill inte se på verken för, under eller efter. Jag vill inte läsa om gästlistor och dylikt. Jag vill ha normala nyheter och de vanliga TV- programmen i rutan. De ska bli så skönt när de är över. Jag hoppas innerligt bara att de inte ska var flera månaders eftersnack om bröllopet. De klarar svenska folket sig alldeles utmärkt utan.
Nu ska här fixas lite innan de är åter igen dags att göra sig klar för en kväll på långa bryggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar