05 oktober 2011

Disco

Här hemma har vi disco. Grekisk musik flödar ur dator högtalarna och både jag och Champagne diggar. Just nu diggar vi till Sakis Rouvas - Ela mou! Var gång Champagne får se på datorskärmen skrattar hon. Hon gillar grek musik.
Idag var jag på gymmet kl 8.30 efter ca 75 min gav jag mig hemåt igen. Imorgon inget gym för min del ska jobba hela dagen. 11-21...har verkligen inget lust. Men vad gör man inte för lite extra pengar. Man lider och lider lite till för att lita enormt. Det är det man gör.
Nu lite Despina Vandi som muntrar upp mig. Ska lägga in alla mina greklåtar i min mobil ikväll så på fredag när jag åter står och svettas på en crosstrainer (en sådan skulle jag velat ha hemma) så har jag härlig musik som får en (förhoppningsvis) att ta i ännu mer.
Idag hade hemköp kundkorts kväll, ända gången det typ lönar sig att ha ett hemköp kort´. Men fynd gjordes, sparade totalt ca 200kr på de varor som jag inhandlade. Me like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar