14 oktober 2011

Ystad trip

Igår var jag och Champagne i Ystad och besökte pappa/morfar. Blev ett par timmar med en liten promenad följt av middag. Sen bar det av hem till Malmö igen. Sen kväll blev det träning, var hemma från gymmet vid 23.45 och imorse var jag där vid 7.00. Ser absolut ingen skillnad alls och jag vill ha resultat, annars tappar jag helt intresset! Just nu känns det som jag bara blir större. Aaahh!
Imorgon har jag och Mr.B en ledig lördag tillsammans. Skönt, inga planer dock mer än att jag ska träna. Ikväll kommer han hem hyfsat tidigt så det blir lagad mat. kyckling och ris. Hoppas på att det ska bli lite roligare än vad det låter.
Nu är det Dr.Phil, hur kan man inte fastna i dessa program? Speciellt denna följetången som är nu om en korkad brud som heter Alexandra. Hon födde ett barn som var drogberoende när han föddes. Hemskt. Vad tänker människan med??
Nu ska det ges mat till lillan och följa den spännande fortsättning om Alexandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar