05 januari 2012

Läkarbesök

Idag gav jag mig ut till vårdcentralen i blåsten och regnet. Efter ca 1 timme var det min tur och då fick jag en läkartid. Så vid 10-tiden var jag tillbaka för att träffa läkaren. Eftersom jag ändå var där sökte jag för både öra och mage på samma gång. Båda mina öron såg bra ut. Ev att trumhinnan på det jag har så ont i var lite utvidgad så jag skulle blåsa ut luft medan jag håller för näsan (så som man gör när man har lock för öronen) ca 10ggr per dag för då kanske den drog tillbaka sig. Så det är vad jag gör nu. Men min mage blev vi inte mycket klokare på. Den kändes mjuk och fin. Fick lämna lite prover både blod och urin och det enda svaret jag fick idag är att jag inte är gravid. Vilket jag egentligen inte trodde. Vore ja vad ska man kalla det skikligt om vi lyckades med den bedriften igen speciellt nu när jag byt från p-piller till Nuva-ring. Läkaren skulle ringa om de andra proverna visar något, om de inte gör de och jag fortfarande har ont om ca 1 vecka så blir det remiss till KK för ultraljud.
Eftersom Champagne är så dålig blir det ännu en dag hemma utan något att göra. Önskar så att Mr.B kunde vara hemma med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar