04 januari 2012

Träning

Tror jag dör.....av träningsvärk! Har varit duktig och tränat alla dagar sedan den 1:a dagen 2012. Inte så svårt eftersom detta bara är dag 4:a. Ska givetvis dit ikväll med. Och jag bävar. Jag tränade tidigare ca varannan dag motion/kondition och varannan dag motion/styrka sen slutade jag med styrkan men nu bestämde jag att åter träna varannan så den 2 januari var det på styrketräningen och träningsvärken på insidan av mina lår blir bara värre. Ggaahh, och idag ska jag på styrketräning igen. Ajajaj, men vem vet kanske lönar det sig i längden. Sen jag började träna har jag i alla fall tappat hela 7cm om magen.
Jag har ont i örat, snälla låt det inte vara en inflammation, det klarar jag mig utan.
Ska jobba i helgen, tidigt. Börjar 5 respektive 4 på morgonen. Härligt, jag som redan är trött som jag vet inte vad. Champagne sover inte så bra så det har varit springande på nätterna och tidiga morgonar. Inatt får jag skylla på blåsten med, trodde faktiskt att burspråket skulle flyga in och dela säng med mig och Mr.B.
Händer inget, absolut inget just nu så jag ska sätta mig och fundera på dagens middag? Tips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar