25 januari 2012

Mysdag med vänner

Idag har jag haft en heldag. Eller ja jag och Champagne. Började med en resa till Helsingborg där vi spenderade ett par timmar med söta Tess. Blev lunch på café och lite skvaller. Sen gick vi en sväng och fönster shoppade. Efter en mysig halv dag i Helsingborg åkte vi hem till Malmö där vi mötte upp Stina och Emilio och tog en fika på mormors. Champagne hade super kul. Sprang runt och busade och lekte med Emilio. Sen gick vi hem och då hade en hel dag gått. Nu sover Champagne och jag ser på Sveriges mäster kock, letar jobb som det inte finns något och är besviken över att fått ytligare ett nej på en ansökan på mailen.
I övrigt händer det inte mycket i livet. Jag har fått en fjuttig tid att arbeta i februari. Kommer vi inte bli feta på.
Vi har haft en mäklare här för värdering av lägenheten och kommer ha minst 2 till. Så imorgon kommer Maja som sålde min lägenhet. Vi blev en aning snopna när vi såg att grannarna fick 1,6 miljoner för sin lägenhet i augusti. Varför sålde inte vi då? Galet att det fick den summan!
Har blivit dåligt med träning då jag först har haft sådan sjuk mensvärk och att jag hamnat i mitt vanliga mönster med svartning för ögonen och nu har jag blivit förkyld eller en bar bit att bli det. Har galet ont i halsen men imorgon blir det gymmet ändå. Inget mer slappande. Kilona eller åtminstone centimetrarna ska bort! Skam den som ger sig. Ska även inventera i en rockring sen blir det plankan minst 10 minuter om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar