31 januari 2012

Ljusnar

Extremt dålig på att skriva men jag har varit och är fortfarande så himla förkyld så har inte någon ork alls. Tyvärr har hela lilla familjen råkat ut för förkylning så här snorar och hostar vi ikapp.
Lillasyster blev hela 25 år igår och i lördags var det fest. Champagne fick vara hos morfar & Lotta medan mamma var och drack shots. Mr.B var för dålig för att följa med på festen. Jag stannade till lite över 12. Då var jag helt slut. Blev inte mycket drickande för mig eftersom jag förmodligen inte tål alkohol i några större mängder nu förtiden så en flaska vin och 2 shots blev mitt intag. Sov inget vidare på natten trots att man var barnlös.
På söndag var det kalas hos syster då världens snorigaste lilla dotter kom mig till mötes. Super söt ändå men tråkigt att även hon blivit förkyld. Vi åt tårta och umgicks lite sen blev det hem till Mr.B och soffan.
Vi har å smått påbörjat badrums projektet (ja jag vet flera månader sedan vi hade behövt, men bättre sent än aldrig). Vi har även haft mäklarna här för värdering av lägenheten. Sjukt att det kan skilja så mycket från mäklare till mäklare. Ingen tvivel om vilken mäklare som ger bäst intryck. Som man känner att man vill anlita vid en eventuell försäljning framtiden.
Nu börjar det äntligen ljusna ute och det är skönt. Älskar att se solen titta fram och att det inte känns som natt när man är uppe vid halv 8 tiden.
Idag blir det en slappar dag med telefon tid med Pernilla. Mellan 10-12. Kul att bara vänta på att telefonen ska ringa. I övrigt ska vi kurera oss. Kanske ut i friska luften en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar