16 mars 2011

Drömt igen

Har sovit ca 1 timme i natt och den timmen sov jag så oroligt Jag drömde. Jag drömmer ofta. Jag har tolkat drömmen och jag har inte riktigt fått samma tolkning som jag brukar få.
Det kommer dröja innan mina problem reder upp sig. Jag ska få en tråkig underrättelse och få reda på ett dödsfall. Det finns en hotande fara men jag har ljusa framtidsutsikter och en glad nyhet är på väg. En grälsjuk person irriterar mig och jag hyser omedvetet eller medvetet agg mot en person. Som vanligt så behöver jag självrannsaka mig och jag är behov av någon att anförtro mig åt, någon att "hålla i handen". Jag längtar efter gemenskap och fruktar ensamheten. Känner behov av kärlek och omtanke. Jag har en rival och det kommer bli rivalitet i kärlek och affärer. Jag ska få en ekonomisk vinst och i längden bli rik. Jag kommer bli tvungen att flytta till en ny trakt och skaffa nya vänner. Sist men inte minst så ska jag få ett förlustbringande möte och min dag kommer bli händelselös.
Ja vad ska man säga visa delar låter ju bra andra mindre roliga. Får väl se om något kommer till att stämma. Vet ju att det kommer bli en händelselös dag. Den kan jag vara säker på.
Just nu håller jag på med tvätten. Jeay verkligen skoj. Sen idag blir det handla och förhoppningsvis möta upp Mr.B i stan och ta en fika. En nyttig fika...hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar