14 mars 2011

Dröm

Gud vad jag har drömt i natt. Så som vanligt har jag gett mig på ett försök att tyda min dröm. Så följande ska då min dröm betyda:
Någon anklagar mig för något men vågar inte visa det (undra vad det skulle vara?). Allt går mig väl i händer. Den jag älskar är bunden av en annan (ja. det får man verkligen inte hoppas). Jag har ett problem men mina framtidsutsiker är ljusa och min älskade är mig trogen. Livet är ett alltid ett vågspel, faror hotar, men med en bra styrman vid rodret kan lyckan bli min. En länge närd önskan går i uppfyllelse. Jag har inre konflikter och behöver själv rannska mig. Jag vill förändra min tillvaro och strävar efter nya mål och jag kommer få framgång i livet. En planerad resa kan gå åt intet (nej för tusan). Jag oroar mig för något i onödan (gör jag väl alltid). Jag kommer få en ansvarsfull post och tjäna mycket pengar (I like!!).
Mina drömmar låter i princip som vanligt. Oftast kanske för jag har återkommande drömmar. Drömmen skilde sig en aning från hur den brukar vara men innehållet i det stora var detsamma. Får väl se om något någonsin blir som jag tolkat det. Haha. Bra betalt jobb tackar jag ju inte nej till i allafall.
Gårdagen var så tråkig. Champagne var gnällig och arg. Skrek konstant hela dagen nästan. Härligt eller inte.
Idag så har jag inget speciellt för mig heller. Det blir mys hemma.
Imorgon åker min älskade Mr.B till Oslo, snyft, men jag och lilla stumpan får klara oss även om vi kommer sakna honom massvis.
Så tisdagen ska vi hem till Stinis och hälsa på. Ska bli mys och se hur hon har det så blir det en lite promenad för mig med. Hoppas på lite roligare väder än idag. Grått och trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar