15 mars 2011

Känslor

Tänk vad man kan fyllas med massa känslor. Hur känslor kan få en att må på alla sätt och vis. Hur en känsla kan göra en varm inombords medan en annan känslan kan få det att krypa i kroppen. Känslor är minst sagt ett unikt fenomen.
Idag är det en så så så trött Lady S som sitter och ser på TV så här på kvällen. Har sovit max 1 timme i natt. Inte härligt alls. Vet inte om sömnen kommer besöka mig i natt heller, är inte van att sova själv. Även om det inte är så längesedan jag sov själv på sjukhuset men då fuskade jag och hade Champagne i sängen och jag sov ju inte mycket på sjukhuset. Så hur pigg jag är imorgon det återstår att se.
Idag har vi varit på promenad i solen men höll på att blåsa bort. Gick genom kyrkogårdarna och så vidare till folkets park där det blev en sväng. Efter 1 timmes promenad blev det mys hemma hos Stinis. Första gången jag träffade hennes lille pojk. Super gullig. Var där ett par timmar innan vi återvände hem.
Nu är man hemma och har ätit rester i sin ensamhet. Ja man får kalla det ensamhet när man har en 3 månaders bebis som inte är så social utan mer skrikig.
Var duktig idag och köpte en Ramlösa (tänkte att någon gång ska jag väl tycka att det är gott), köpte en med smultronsmak och den är faktiskt drickbar. Sen är det ju inte så att jag har klunkat i mig av den.
Min handled blir inte bättre alls. Tummen börjar emellanåt domna bort. Det blir den där stikiga känslan i hela tummen. Sjukt läskigt.
Nu tycker jag att Mr.B kan åka hem från Norge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar