23 mars 2011

Vår väder

Sitter här hemma i soffan och känner hur ögonen nästan faller ihop. Jag är trött idag. Dumma tidiga morgon. Har spenderat kvällen med tvättvikning medans Champagne skrikit och gnällt. Hon är trött min lilla skatt. Men hon kommer nog vara vaken till pappa kommer hem och nattar.
Våren har kommit. Jag hoppas att den stannar. Igår var det 12grader, mysigt värre. Så härligt att se solen och att det är ljust och man kan börja se små snödroppar.
Idag har jag varit hos lillasyster, fika och mys. Fick fina presenter från London. Både till mig och Champagne från båda systrarna. Hur fina saker som helst.
Bokat kyrka för dopet idag, blev inte den kyrka vi hade planerat men det kommer bli lika bra ändå. Synd bara att lillgumman inte kan döpas i samma kyrka som sin pappa. Har vi tur så återkommer prästen i dagarna så vi kan träffa honom på vägen ner efter Stockholms vistelsen.
Tillbaka på skatten i år med. Jeay.
Helgen har vi haft Emmy. Det har blivit bullbak, promenader, besökt Ystad med god middag, McDonalds, pyssel och sett på film, Toy story 3. Jag är inte mycket för Toy story filmerna. Men den var ok. Förhoppningsvis blir det lite film med min älskade Mr.B ikväll när han kommit hem från jobbet. Vi bara väntar och längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar