19 juni 2011

En suite

Så förbannat trött är jag. Men idag fick jag sovit lite under dagen. Helt underbart men var minst sagt förvirrad när jag vaknade. Slog på text TV såg att klockan var 14:09 och jag var helt säker på att Mr.B fortfarande var hemma och att han hade försovit sig till jobb så jag hoppar upp ur soffan och in i sovrummet. Där sängen var prydligt bäddad och jag kommer på att vi både har ätit frukost tillsammans och jag har pussat Mr.B hejdå i dörren. Förrvirrat värre.
Har en totalt utslagen bebis på golvet och själv så ser jag lite på amazing race. Sen blir det dammsugning och tömma diskmaskin (om den är klar).
Brukar se på alla de här programmen som går på 8:an samt 9:an med britter som söker nytt boende. Jag försöker fortfarande förstå varför de är så besatta av en en suite i sina sovrum? Och varför har oftast inte dessa en suite dörrar? Vem vill sitta på en toalett utan att kunna stänga om sig? Här om dagen såg jag t.o.m en en suite som var öppen planlösning. Vissa saker slutar aldrig förvåna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar