03 juni 2011

Dålig på att blogga

Har blivit dålig på att blogga. Det gillar jag inte! Med mitt guldfisk minne glömmer jag alltid var det var jag skulle skriva om jag inte bloggar så gott som var dag.
Idag skiner solen, det är fredag och jag tvättar. En ska bort, gissa vilken? Morötter kokar på spisen för jag sak göra morotspure till lillan och sen är det en del annat som ska tas tag i. Bara massa måsten.
Det är juni och vart tog maj vägen? Känns som tiden går allt för snabbt just nu.
I onsdags var vi en sväng till Österlen. Promenad mellan Simrishamn och Brantevik och sen grillat hemma hos pappa & Lotta. En mysig dag helt enkelt.


Igår var jag och Champagne med Tess. Vi var en sväng på entré och jag tittade lite i butiker sen blev det en lunch på ett nyöppnat ställe som heter stuff & bagels. Jag valde en tonfisk sallad och jag måste nog ge den 3,5 av 5 stjärnor. Var riktigt god och en del udda inslag i den som tex rostad majs. Sen att vi fick gratis glass på maten (tack vare att ena killen blev så förtjust i Tess) gör ju nästan att dom får 4 av 5 stjärnor. Haha. Glassen åt andra sidan var inte alls i min smak. Den var isig. Don't like. Choklad toppingen var inte speciellt god. Så där drog betygets ner lite igen.
I helgen ska vi grilla nere på ribban med lite gamla kollegor från systembolaget. Då ska Champagne vara hos morfar & Lotta så det blir lite sovmorgon och ensamtid för mig på söndagen tills vi hämtat hem henne igen.
Känns som saker inte riktigt går min väg just nu och det är tråkigt. Jag önskar mig mer flyt i livet. Får man önska det och kan man önska det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar