22 juni 2011

Mys

Gud vad veckorna bara går. Snart midsommar.
Igår var Mr.B ledig och dagen spenderades till lite allt möjligt. Vi städade, Mr.B satte upp lampa i hallen, vi var på hornbach, blomsterlandet och sen blev det mys i soffan till första säsongen av solsidan. Mr.B har ju inte sett något avsnitt från första säsongen.
När vi var på hornbach så sprang Mr.B in själv och jag och Champagne väntade i bilen. Ungefär lagom till Mr.B kom ut från butiken hade 2 brudar med barn parkerat bredvid oss. Jag såg när de lastade ut barnvagn, plockade ut barnet och gick in i butiken. Det dom helt glömde var att inte bara låsa bilen utan även stänga framdörren. Vad tänkte dom? Haha, en del människor är nog betydligt mer förvirrade än mig.
På blomsterlandet gjorde vi ett riktigt klipp. 2 gröna växter för 50kr. Så här snyggt blev det. Jag är helnöjd.
Idag har jag och Champagne varit hos Cicci och fikat. Blev ett par timmar och Champagne var mer än nöjd. Duktig tjej. Nu är vi hemma och väntar på att Mr.B ska komma hem. Då ska vi äta fiskbiffar. Gottit.
Imorgon blir det mys med "största" syster, Christina och lilla syster. Ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar