01 september 2009

Bla bla bla

Imorgon är de sista dagen i skolan. Underbart. Sen är de praktik. Jag har fortfarande inte pratat med min praktikplats dock och de känns inte så bra.
Imorgon är de prov i ansvarsfull alkoholhantering. Jag är reda mästare på de så tror provet går galant även om jag inte öppnat boken..haha.
Idag har jag fixat lite mer hemma. Hämtat saker från källaren och varit på IKEA. Börjar bli fint hos mig nu. Ska bara sälja mina björk möbler. Jag har bytt till svartbrunt. Så någon som behöver billiga möbler vet ni vart jag finns.
Tycker livet är lite jobbigt just nu och ser fram emot ljusare tider.
Dåliga på att skriva men de ska bli bättring på de från och med nu.
Idag var jag på älskade Plaka. Jag har saknat mitt himmelrike här på jorden. De är så god mat så de är sanslöst. Jag njöt av varje tugga.
Ska snart sussa. Blir tidig morgon imorgon. Igen! Men nu blir de inget mer pendlande till Halmstad. Inga fler tågresor för mig på länge.
Jag har hunnit med att träffa Lovis med. Mysigt.
Nu ligger jag i min säng och väntar på att jag ska kunna odla mina soyabönor på farmville som jag spelar på facebook. Jag är helt hooked. Ja, jag vet att jag är en tönt men jag står för de och är ibland en charmig tönt.
Nu är de ny månad igen. Tiden går ju så snabbt. Men de är skönt. Vill att skolan ska vara över.
Klarade inte AC provet (arg och ledsen). De var fruktansvärt svårt och tydligen duger man inte mycket till om man inte klarar de. För dom som klarade de är väl lite bättre än alla andra. Haha, vilket skämt. Ibland kan man skratta åt hur saker är samtidigt som man är väldigt rasande inombords. Jag ska göra om AC i vilket fall. Detta kommer bli i november (om man ska lita på min lärare, vilket jag absolut inte gör. Då mina lärare är total dumma i huvudet).
Nu ska jag in på facebook och odla sen blir de mysa ner sig i sängen och bara finnas, tänka och mysa ner mig under duntäcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar