12 september 2009

Helg

Så var de helg. Lördagen närmar sig sitt slut. Jag har tagit de lugnt och bara njuter av att inte ha massa tider att passa.
Har spenderat timmar i sängen med film och bara ligga under täcket och tänka.
Var på IKEA med tuss idag. Mysigt. Jag köpte en drös med ljus för det kan man aldrig ha för mycket av, speciellt inte under höst och vinter månaderna. Så nu ska är eldas på så de doftar ljuvligt och blir varmt i min lilla lya. El behöver man ju inte, de är över reklamerat. Haha.
Nu sitter jag i sängen i mitt leopard nattlinne som jag "shoppade" hos Christel. Hon är ju den animaliska av oss (låter helt fel jag vet, de är de som gör min blogg så charmig, alla mina udda tankar). Fönstret är öppet och täcket är varmande. Min sambo ligger redan och snusar. Imorgon är de söndag sen är de åter ny vecka med nya tag. Jag tänker att saker inte kan bli mycket värre just nu. Kan bara bli bättre. Förmodligen kommer den positiva Fia fram efter att ha spenderat någon timme med LP på msn. Då känns allt så mycket bättre. Tänk vad lite någon kan göra som ändå betyder så mycket.
Har köpt nya stövlar idag med. 3 par. Jag är så redo för hösten. Kom hösten kom. Gula och röda löv, pashminor, stövlar, torgvantar och en mössa. LÄNGTAR! Tända ljus ligga upp krypen i en soffan med filt, en bra bok och en kopp te eller med en spännande film, helst en varm famn till den med. Kan man hyra de med filmer tro? Kanske ska bli min affärs idé. Plusmeny med din film för endast 10 kronor kan du välja en varm famn. Veckans famnar är: Stor och manlig, liten och smal eller vältränad och hård. Bara begränsad upplaga så först till kvarn.
Hör att jag kan bli rik på de här. Till killarna kan jag hyra ut tjejer som passar deras famnar. Liten och nätt, mullig och mjuk eller helt enkelt kramgo.
Simon ringde idag. Kors i taket att han ringde, då jag alltid får ringa. Börjar bli mindre kul men nu förvånade han. Jag har tydligen varit poppis i sthlm idag.
Min syster i Tyskland ringde mig idag de kan jag inte glömma att nämna. Har inte hört ifrån henne på länge så jag vart så glad. Så som de ser ut nu så lutar de mot att vi firar jul nere hos dom i Dusseldorf. Kan ju bli mysigt.
Nu tänker jag nog säga godnatt och släcka ner och hoppas att hösten hittar sin väg till Malmö.
Sov gott allesammans.
Har föressten möblerat om på min famn på farmville. Så nu ser de annorlunda ut och till alla ni som också spelar så vill jag ha ett avocadoträd tack. Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar