16 september 2009

Datorfel *Arg*

Vet inte vad de är med mig men min huvudvärk går inte över. Natten var en helvetes natt. Jag grät av smärta och mådde så illa. Fick för mig att jag hade feber eftersom jag skakade som ett asplöv. Men de vissade sig att jag hade en kropps temperatur på 35,7 grader. Vet inte om de är riktigt hälsosamt. I morse var den mer stabiliserad dock. Ju mer klockan blir ju värre mår jag. Funderar på om de har med vädret att göra eller om jag håller på att bli riktigt sjuk. Jag hade haft minst lika ont i huvudet ikväll i fall de inte var för Christel som gav mig lite receptbelagd medicin.
Min dator strular som tusan, är inte alls lycklig. Skulle skicka iväg ett mail med bilder och videoklipp men tydligen fungerar inte min utforskare. Vad de nu innebär för ett pucko som mig. Jag förstår mig inte på tekniken känner jag. Men jag vet i alla fall hur man svarar i en telefon med sladd för de gör inte Tuss. Haha. (Du vet att jag tycker om dig och ja, jag vet mina kommentarer är desto fler, men snart är du gammal och har glömt dom).
Så åter till min dator. Vad är felet? Någon som vet?
Idag har jag varit med Christel på Swedala outlet (ja de stavas så). Fanns inte så mycket kul men hade man haft lite pengar så skulle jag kunnat köpa lite saker. Vill ha så mycket. Varför är man fattig student? Längtar tills jag får en egen inkomst igen. Inte för man någonsin kommer ha bra med pengar men de kan ju inte vara sämre än nu.
Jag har helt enkelt haft en mysig dag med Christel och nyklippt är jag med så känner mig nästan söt. Nästa vecka blir de färgning...wiiiee.
Jag ska vara kattvakt i ett par dagar till super söta Cosmos. Kommer kännas konstigt att ha en liten krabat hemma igen.
Varje dag jag låser upp dörren förväntar jag mig att Chiquita ska stå där med viftande svans och vara lyrisk och gråta av lycka. Men de är bara tomheten som möter mig och ensamheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar