04 september 2009

En present till mig

Så har sista dagen i skolan varit. Lovley. Gillar inte alls att gå i skolan. Varför fick jag för mig en sån sak?? Men nu är de snart över.
Måndag morgon klockan 9 börjar mina 10 veckor på systembolaget på Hansa companiet. De ser jag fram emot men är nervös med.
Nu sitter jag i sängen, tittar ut på träden som ser ut att blåsa iväg. (Tro de eller ej, men de finns träd utanför mina fönster i relativt centrala Malmö).
Idag blir de bio med M, district 9. Imorgon har italienarna 1års jubileum av sin restaurang så då är vi dit bjudna på pizza och lite festligheter. De blir jag med min sambo (Tess) hennes kompis Sofia och min älskade Lovis. Ska bli kul. Skönt med ledighet.
Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll men har bestämt mig för att ha en liten spa dag med mig själv. Jag behöver lite ompyssling så då pysslar jag om mig själv.
Blir trångt hemma hos mig nu med 3 sovande personer i min söta 2:a.
Jag är inte helt ok. Vet inte riktigt vad de är men de är nog lite blandat av saknad och lite depression.
Igår såg jag män som hatar kvinnor. Riktigt bra var den.
Vad har mer hänt? Sitter mest vid datorn. Igår var jag en sväng på stan för att fixa några måsten. Tvättade hela dagen med men nu är de gjort så nu är de tomt i tvättkorgen. Skönt.
Har tänt rökelse och ska tappa upp ett skönt varmt bad med barnolja så man blir härligt mjuk.
Glömde ju skriva att jag har gett mig själv en present. En ny mobil. En samsung S8300. Den är fin och jag suger verkligen på att använda den men de blir nog bra. Har börjat förstå lite mer nu i alla fall. Niklas jobbade när jag var inne om på phone house för att ställa en fråga om mitt abonnemang och de slutade i en ny mobil. Men jag är lycklig. De är viktigast. Tycker jag om inget annat. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar