17 september 2009

Snart jobb

Jag sitter här i min gröna mysiga morgonrock. Är ny duschad och väntar på att mina mackor som ska bli min brunch ska bli klara. Ska bli gott med lite mat i magen. Jag har fortfarande ont i huvudet. Jag vaknar utan men ju längre jag är vaken ju mer ont får jag. De kan ju inte vara riktigt normalt.
Cosmos har anlänt till mig, men jag har knappt sett skymten av henne. Hon är så rädd av sig. Just nu trycker hon under sängen den lilla sötnosen. Eftersom hon är så kräsen så lockar inte min bacon macka henne ett dugg att komma fram. Men jag ser henne väl förr eller senare.
Idag har jag lekt dator reparatör. Gick ok, jag lyckades fixa min msn som vägrade fungera och jag fick även iväg mailet. Sen att jag ångra mig lika snabbt som jag tryckte på skicka knappen är ju en helt annan sak.
Måste göra mig klar för jobbet snart. Eftersom jag ska vara med civilklädd på spritprovning idag vill man ju vara lite sötare än vanligt.
Har sett the ugly truth idag. Den var mycket bra. Fick mig ett gott skratt emellanåt. De blir höstigare och höstigare för var dag. Idag ser jag inte många solstrålar. Snart är de kanske dags för päls? Jag har märkt en sak jag inte gillar. Jag har blivit mindre läppglossig sen jag flyttade till Halmstad. Jag hoppas att de är på väg tillbaka nu när jag är hemma.
Börjar känna mig smått stressad. Måste gå hemifrån om 30 minuter och här sitter jag och äter. I värsta fall får jag sätta mig på en buss ner men de känns så meningslöst. Har i alla fall hunnit in på kalkonmackan så jag närmar mig slutet.
Kanske dags att sluta skriva och lägga fokus på att bli klar till att gå hemifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar