08 september 2009

Depp

Ligger i min säng. Känner mig sjuk. Klockan är inte ens 21. Men jag antar de är så här när man blir gammal.
Har börjat praktiken nu. De är kul och väldigt givande. Första dagen hade vi ölproving. De var en pärs att ta sig igenom. Gillar verkligen inte öl. Men jag försökte så gott jag kunde att hitta rätt smaker och dofter. De var oktober fest ölen så vill ni ha tips vet ni vart jag finns. Haha.
3 dagar kvar innan man får vara ledig. Längtar efter helgen. Bara kunna ta de lugnt, för detta blir e lugn helg. Känner för att bara slappa på soffan.
Helgens festande var ok. De blev en kortis hos italienarna. De var inte riktigt kul så vi åkte ner till tjockis och hans kompisar och festade vidare. Mycket roligare. Wiiee. Vi gick ut på Malmös nyaste ställe, Båten. Gillade inte de stället riktigt. Lite för mycket brats och alldeles för trångt. Men man ska ju pröva allt. Sprang på ett gammalt ansikte och många andra bekanta. De gamla ansiktet var ett ex sen ca 11 år tillbaka. När man fortfarande var ung och söt. Nu går de utför.
Söndagen var jag med Tuss. Vi var på Burlöv en sväng sen "shoppade" jag hemma hos henne eftersom hon alltid ska göra sig av med oanvända kläder. Billig och bra shopping.
Ska snart stänga av datorn och dra upp täcket till hakan.
Saknar prata med LP. Jag känner mig deppig och han får mig att le genom allt jobbigt.
Detta var inte så jag trodde att allt skulle vara men saker blir aldrig som man tänkt sig. Man ska inte måla upp bilder av saker och ting utan bara låta de ha sin gåg och inse att man inte kan förändra något, att man kanske inte ska känna lycka eller hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar