20 september 2009

Seg söndag

Söndag kväll. Jag sitter i min säng. Är trött och seg. Här är mörkt och jag räknar ner tiden tills min syster kommer för att hämta Cosmos. För första gången på 3 dagar känner jag att jag faktiskt kommer kunna sova. Tröttheten vann över mina tankar.
Imorgon är de åter dags för systembolaget. Hoppas att de sega har hunnit försvinna. Har varit bakis hela dagen. De är aldrig kul men något positivt fanns de med bakfyllan, jag behövde mat för att bli människa vilket innebär att jag åt. Tummen upp till mig. Blev en falafel, som jag tyvärr blev besviken på. Inte mycket sås i den falafeln. Bättre lycka nästa gång.
Hade väldigt kul igår. Blev ju absolut inte så som var planerat. Inneboenden ville inte ut så de blev jag och Tjockis. Vi hamnade på förfest i Arlöv och en billig fylla för min del. Jag hade ju ätit en bulle klockan 10 på morgonen och de var allt. Hamnade på Swing In runt 1tiden så jag var glad. Fler 28 plus ställen tack. Hade grymt kul med en tjej som jag träffade på festen. Dansade som galningar till männens förtjusning. Dom hade öppet in till Privé med. Snacka om nostalgi från när man var ung. Med ung menas 18år för min del.
Sen stängde dom tyvärr så då blev de fyllemat på Orvars korvar (åter igen nostalgi). Jag fick inte gå hem själv för Tjockis så då sov jag där istället, för fattig student som jag har inte råd med taxiresa i min ensamhet. Säger bara fy tusan va bakis jag var när jag vaknade. Fick ett glas vatten serverat på sängen som gjorde susen. Men de tog tid att ta mig hem. Vem vill kliva ur en säng när man är seg? Jag kom hem till sist efter en promenad i de underbara vädret med håret rufsigt och gårdagens smink. Jag var med andra ord inte ett dugg het. Hur kan man inte äga verken en borste eller kam? Ja Tjockis de blir din julklapp detta året.
När jag kom hem blev de att spendera tiden med dator och TV. Så imorgon är de ny vecka och den kan inte bli sämre än förra veckan.
Ska leka med Christel imorgon och sen måste jag ta tag i träningen. Vägde mig hos Tjockis eftersom jag aldrig skulle få för mig att ta in en våg i mitt hem, eftersom jag hade blivit besatt av min vikt då. Jag hade i vilket fall gått upp 3kg. Jäkla Spanien. Nu får de bli skärpning för mig. Vill ju ner 8-10kg. Träna, träna, träna!!
Tiden går så långsamt. 1,5timmar till Emma kommer. Sen är de mysa ner sig i sängen och sluta ögonen och förhoppningsvis så hälsar John Blund på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar