26 september 2009

Uppehåll

Nu har jag varit tyst ett par dagar. Anledningen ja jag har helt enkelt varit för bakis och haft en del att göra.
De är åter igen helg. Har varit en sväng på stan och nu så sitter jag hemma och softar innan kvällen utgång. Byggde naglar idag så de tar 100 år att skriva men söt är jag, i alla fall mina händer. Köpt lite roligt nagellack så de ska på ikväll.
Så i onsdags var de då vinprovning med några på systembolaget. Jag blev för full och alldeles för bakis. Var hemma runt 5 på morgonen. Vi hade för mycket vin till antal personer. Vi hade 10 oöppnade flaskor samt 4 halv fulla och till de lite öl. Vi var hela 7 personer och de lämnades ca en halv flaska vin. Illa. Jag kunde inte jobbs så bakis var jag. Så nu har alla sett den sämsta sidan av moi.
Torsdag kväll var jag med älsklings Louise på Lilla och åt middag (när jag hade slutat kräkas i min bakfylla). (Vet ni om attman druckit väldigt mycket rödvin så är de som kommer upp också i samma nyans, lite fint lila. Haha). Jag ochLouise hade de super mysigt och de var skönt att träffa henne. De behövde jag.
Igår kväll var de lilla igen men denna gången med Tess och Tjockis. Maten och servicen ar inte alls lika bra på Moosehead som på Mellow Yellow. Så jag var lite besviken. Men trevligt var de. Tjockis är bra flummig han.
Nu har man gjort adressändring, målat naglarna och druckit ett glas diamant. Jag är billig i drift. Haha.
Jag borde ha något töntigt att skriva men de ser illa ut med de. Tappade humorn i fyllan eller något åt de hållet. Imorgon är jag tillbaka igen med några rader. Ha en toppen helg allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar