18 september 2009

Tom

Det finns inga skor i världen som hade kunnat göra mig lycklig just nu. Jag är ett tomt skal med lika tom mage näst intill. Jag vill inte ha mat, tanken på mat får mig att kväljas. Jag gick till italienarna innan idag när jag insåg att de var över ett dygn jag åt sist. Åt en Piadina men den bara växte i munnen på mig.
Provsmakningen igår var intressant men den hade varit mer givande om jag hade varit mentalt närvarande. Provade en Whisky som jag tror en viss fin person hade gillat. I övrigt så tyckte jag inte om spriten men de är alltid kul att se hur mycket man kan.
Resten av kvällen var jobbig och deprimerande Jag gick runt i mitt kvarter runt 1 timmes tid. Med tårarna rinnande längst mina kinder.
Har jobbat idag, tiden gick snabbt och jag kunde fokusera tankarna på annat. Jag längtar t.o.m tillbaka för att jag ska kunna ha tankarna på annat håll.
Imorgon kväll blir de utgång. Festa med tjockis och sambo. Får nog tvinga i mig lite mat innan jag häller i mig sprit bara.
Jag sitter uppe ihop om att jag ska få sällskap på msn, men de verkar som jag fått min dos för idag av LP. Jag vet, klockan är inte ens mycket men jag har inte sovit något och lär nog inte göra de nu heller. När jag släcker ner är jag i min egen lilla värld, söker tröst och lycka bland mina tankar.
Önskar er alla en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar