27 september 2009

Klister BH

Så närmar sig helgen sitt slut. Ligger nästan naken i sängen med datorn som arbetar för fullt och tänker på att de snart är dags att infinna sig på systembolaget igen.
Jag var ute igår och hade de riktigt trevligt. Var på hipp i mitt fina linne som jag köpte i Spanien. Detta fantastiska linne kan man inte ha BH under så jag har köpt sån här jäkla klister BH som man bara sätter fram till och drar ihop. Dålig förklaring men ni förstår nog. Var lite skeptisk att den skulle sitta bra nog denna natten men blev positivt överraskad men gud va mina bröst var svettiga efteråt. Inte helt trevligt men tur de finns dusch.
Italienarna var med på hipp och i vanlig ordning får kära Luca för sig att jag är arg på honom. Han borde dra ner på sitt alkoholintag. Tjockis kom också och han var full och odräglig. Gillar vi inte.
Idag har jag handlat lite, tvättat, städat och solat. Dock måste de städas mer eftersom här är rörigt och skitigt. Så fredag när jag är ledig blir de städning på hög nivå.
Vet att jag hade ett viktigt ämne att diskutera men mitt minne sviker mig är väl så när man börjar bli gammal. Kan ju berätta att igår fick jag höra att jag var gammal samt att jag omöjligt kunde vara född 83 för man kan inte vara så söt när man är så gammal. Tack för den.
Imorgon kanske jag ska leka med en från jobbet. Får se om de blir av.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar