13 september 2009

Home alone

Jag är ensam hemma. Ligger här i min sköna säng och bara tänker. Så mycket hjärnaktivitet just nu känner jag. Många hjul som snurrar. Och nej de luktar inte bränt, inte ännu i alla fall.
Idag har de blivit en sväng på entré. Jag är ruskigt besviken på de köpcentret. De finns 2 bra saker med de som jag kan hitta. De är New Yorker och Mango. Jag var dock ganska söt idag. De blev höst väder med. Ibland så finns de någon som lyssnar på min vädjan. Så blåsigt och rugigt. Senare kom även regnet. Så jag var FAB i mina nya stövlar och min underbara väst med lite päls på. Päls är inne i år som alla andra år men detta året så sitter inte pälsarna snyggt på mig. Har prövat hur många som helst men ingen har tilltalat mig. Kanske bäst så då slösar jag inte massor med pengar som jag inte har.
Har sett en himla massa filmer idag. Miss March rekommenderas till alla med lika dålig humor som jag. Vet att de inte är många men några enstaka stackare som jag finns de där ute.
Idag jag min popularitet till Linköping. "Kära" S som jag inte har hört ifrån på många månader tyckte visst att de var dags att sakna mig lite. Så vi har haft långa diskussioner idag då jag har fått avreagera min ilska. Ilska jag tydligen burit på de senaste ca 4 åren. Ibland tar de tid att lätta sitt hjärta.
Söta lilla syster har lagt bud på en lägenhet så nu håller man tummarna för henne.
Min inneboende är ute och dricker öl med Amanda och tjockis. Själv ska jag upp på praktik imorgon med förmodligen någon form av provsmakning. Ska bli nice. Hoppas på vin för de är de som är godast att prova. Så jag ska snart sova.
Aldrig förr har jag haft så mycket sov gäster hos mig. 2 helger i rad har man någon på soffan. Den är skön den min fina soffa.
Usch jag känner mig nere, ska ta tag i tränandet kanske gör mig piggare och gladare. Målet är att gå ner 5 kg sen är jag nog ganska nöjd. Blir nog inget gym imorgon men onsdag är en bra dag att börja kan jag dra med mig Tuss också så kan vi kränga Plaka efter så har vi inte gått ner ett endaste gram utan bara upp. Haha.
Nej nu ska jag läsa mail från LP innan de är dags att släcka ner och försöka få sömn, gissar att de kommer bli lite ont om de i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar