21 september 2009

Män doftar gott

Började morgon med en kaffe. Det händer inte ofta. Gick där på vägen till systemet och insåg att de inte fanns en chans att jag skulle överleva denna dagen utan koffein. Svängde in på Larssons salladsbar och köpte fantastiskt gott kaffe. Mått pyton hela dagen. För mycket kaffe, för lite mat och alldeles för lite sömn. Nu känns de lite bättre. Fantiserar om ett varmt bad men de blir nog imorgon för jag jobbar kväll...underbart. För snart är de dags för Anna Anka och sen sängen. Anna Anka förgyller den tråkiga vardagen.
Fick höra idag att jag var fantastiskt trevlig. En hantverkar som fixar lite inne i butiken lyssnade på mig när jag satt i kassan. Rätt var de är frågade han mig om jag alltid var så trevlig. Och visst sjutton är jag de när jag inte är super koncentrerad på att titta på datorskärmen för att jag fortfarande inte är 100 på vad jag gör. Han trodde att jag var så charmig eftersom han var där. He wish...haha.
Har haft många puckade kunder idag. Ibland undrar jag var de är för fel på folk.
Nu har Cosmos flyttat hem igen och hon är lycklig och har ätit ordentligt så de är bra. Hon var super mysig igår. Hon låg och trampade i mitt hår och spann som en galning. Det såg dess värre ut som jag hade ett fågelbo på huvudet när hon var klar. Men vad gör man inte för en sån sötnos.
Jag har kommit på mig själv att jag har en dålig vana. Jag går gärna nära män på stan eller i min omgivning och njuter av deras doft. Män doftar gott. Lamm (de manliga könet över 18-25år) luktar med gott men de är något speciellt med män. Spelar ingen roll om ett lamm har samma parfym som en man. Mannen ut söndrar en manligare doft. Jag behöver nog en pojkvän. Haha.
Nu ska jag förflytta mig till sköna soffan och se på svenska hollywood fruar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar