27 april 2009

Är de åldern?

Denna dagen har inte varit så bra. Jag var så trött och hade världens tråkigaste lektioner i skolan och inte nog med de så måste man sitta kvar efter man slutat och skriva labrapporter. Jag var hemma vid 7 tiden. Verkligen rolig dag man haft. Skola, laga mat, sova...typ.
Jag hade en trevlig överraskning på mitt konto i alla fall, om man bort ser från pengarna som försvann i helgen. Ingen billig helg. Men de var den värd.
Snart Malmö. Träffa min älskling Louise och Tess kommer äntligen träffa henne. Ska bli så kul att vara hemma inte för att festa i Malmö är de bästa men med rätt sällskap så behövs inget annat.
Imorgon efter skolan ska vi till Ullared. Håll tummarna för att jag hittar byxor och jeans kjol som inte bara hänger på mig. Alla kläder sitter fult. Behöver nytt. Jobbigt när man inte har pengar att köpa en ny garderob för. Men men.
Mitt humör var inte alls bra innan idag men de håller på att vända igen. Bra, jag tycker inte om mig själv när jag är grinig. Jag är ju bara så jobbig då.
Kommer ni ihåg min busy kalender jag skrev för ett tag sen? Där jag senare gjorde en ändring om att de inte blev kryssning utan disco fest i Halmstad. Ändrat igen, de blir kryssning. Så den 15:e ska man iväg med Tess, Matte och deras vänner. Ja, då blir de nog min tur att säga, ni får inte lämna mig ensam jag känner ingen annan. Haha.
Är de min ålder som gör att jag sover så några timmar? Jag har hört att jag börjar bli gammal och att fylla 26 är de hemskaste man kan göra. (Känner du dig träffad Tuss?) Hihi. Tydligen vill man inte leva när man fyller 26 så begravningen blir i värsta fall på nyårsafton. Dresskod: Rosa och Päls och turkost kan funka. Inga tårar bara leenden. För de kommer vara en film med alla mina roliga kommentarer, tur att visa spelar in allt man gör. Haha, eller ja delar så man aldrig kan glömma sina korkade uttryck. Jag är så blond! Åh nu börjar de synas igen, färgning i veckan är ett måste. Tur Tess är duktig, nu är de bara upp till mig att köpa rätt färg från början så de inte blir som sist. De var illa. Så, så illa. Tur att babe fick sitt skratt. Nej nu känner jag att jag bara babblar på. Så godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar