28 april 2009

Ullared

Klockan är nu 23:05 nr jag börjar skriva. Min dag har varit lång och det är först nu jag har en lugn stund och tro mig när jag säger att den uppskattas.
Skolan gick OTROLIGT långsamt idag, jag kunde inte fokusera mig, mina tankar var på helt andra håll. Vet inte om de är så bra. Men men, vad ska man göra liksom. Jag kan inte sluta tänka eller kan man de? För de vore toppen bra.
Ullared idag då. Jag var duktig och spenderade bara 1000 kr. Vilket innebär att jag lade ner massa saker i vagnen och sen förflytta jag mig en bit och plockade ur de igen. Så höll jag på hela vägen fram till kassan. Tur att jag inte är ensam om detta beteende då Tess bara slänger ner saker. Hon la liksom kläder vid tidningarna framme vid kassan. Klockrent. Haha. I klädes väg köpte jag bara 3 plagg och massor med legins. Vi var 5 totalt som åkte, som alla har fattat vid detta laget så sitter jag och Tess snart ihop så vi var inte långt ifrån varandra. De andra hitta vi någon gång då och då. På slutet kom min trötthet. Tess velade fram och tillbaka med en grej hon ville köpa. Jag tror hon fixade och donade i 30 min tills hon var nöjd och då säger hon att hon nog inte ville köpa de. Vet inte ens vad jag ska säga. Massa problem,blir nöjd och ska inte ha de. De slutade med att hon köpte de. Jag tvingade nästan på henne de till sist. Haha.
Efter shoppingen blev de BK för hela slanten. De är konstigt att jag inte är större än vad jag är, för jag kan kränga. Vi satt där, jag, Tess och Amanda med kungakronor på huvudet. Finns en del foto bevis. Speciellt ett på mig när jag har min pashmina som en mantel, sitter rak i ryggen med allvarlig minn och försöker föreställa en kung. Till alla som tänker är Sofia verkligen 25, nej jag är inte de, men ingen tror mig när jag säger att jag är 19. De viktiga är att man har kul och jag är ruskigt lättroad.
Hemvägen gick slow. Möss i baksättet och tittade på kossorna (ja då är man verkligen på landet). Vi såg en konstig människa på vägen hem som jag fråga Tess om de var en man eller kvinna.
Hon svarade med: Jag vet inte, kan vi inte vända och åka och titta på DEN.
Detta var för mig typ de roligaste på hela dagen. Tycker fortfarande att de är kul, för skrattar bara jag tänker på de.
Nu har jag packat och städat med. Malmö imorgon. Tråkigt nog börjar babe känna sig dålig, hon får inte bli sjuk. Bara de inte är jag som har smittat.
Mitt lila toa papper började användas idag. De var inte så mjukt som jag hoppades. Jag är en lambi tjej. Pappret ska vara mjukt och nästan fluffigt. Stod att detta jag köpte skulle vara super soft men jag skulle kunna jämföra de med sandpapper typ 1. Besviken. Varför är de svårt att hitta parfymerat toalettpapper i Sverige? Jag tycker att de är lite charmigt. Gärna aprikos färgat. Jag glömde köpa ny tandborste idag, på tal om annat. De är också en sån sak jag lägger ner mycket tid på att välja. Ska vara en bra modell och när de väl är valt så ska man välja färg. Detta är ett evighets projekt. Längesen jag hade en blå tandborste eller en grön. Får inhandla de snart. Vilka problem jag har i livet. Hihi. Hoppas att ingen psykriatriker läser min blogg då är de nog bara en tidsfråga innan jag sitter med tvångströja och tittar ut genom ett "fängelse" fönster. Hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar