06 april 2009

Besatt

Jag är besatt. Det är helt och hållet sant. Jag behöver någon som omedelbart sliter mig bort från datorn, annars finns risken att jag kommer vara vaken i fler dygn och missa allt som är viktigt här i livet. Fan ta Facebook och deras applikationer Jag är helt fast i know it all trivia. Jag har spelat i timmar. Alla möjliga olika quizz. Som sagt jag är besatt. Hjälp??
Idag var de skola igen. Trist men dagen gick snabbt. Vinprovning. Sydafrikanska viner. 2 vita och 2 röda. Gillade ett av varje. Idag hade vi blind provning. Gick inget vidare för mig. Attans också. Hade ju spanska tenta med. De gick som vanligt om inte bättre. Bara 6 poäng från godkänt. Min lärare borde vara stolt. Haha.
Jag och Tess har planerat en massa idag. Mycket som ska hända för oss framöver. Inte allt tillsammans men mycket. Mitt liv ser ut som följande:
8-10/4 Växjö (om jag hinner med sista bussen)
10-13/4 Malmö (sen back till halmstad och skolan)
29/4-1/5 Malmö med Tess för att fira valborg.
15/5-16/5 Kryssning med Tess och hennes vänner.
22/5 Fest i Stockholm. Wiiiiee.
Så alla ni som saknar mig i Stockholm (haha ingen men låtsas) jag kommer vara i Stockholm 16/5-24/5.
Vilket fullspäckat schema. Haha, sen får man se hur mycket av de som blir av. Drömma kan man alltid. Tydligen drömmer jag inte om några större saker i livet.
Imorgon ska jag gå en sväng på stan med Tess och så en fika. Hoppas på fint väder så vi kan gå till vårt nya favorit café nere vid Nissan. Hur mysigt som helst att sitta där nere i solen.
Ja, de händer inte mycket i mitt liv. Hihi. Nu ska jag spela lite till innan jag MÅSTE sova. Ska bara spela 2 till sen är jag klar för dagen. (Hoppas jag kan hålla de nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar