17 april 2009

Idiot

Jag vaknade av att jag var totalt täppt i näsan med världens halsont. Jag vill inte och har framförallt inte tid att bli sjuk. Jag har fortfarande stora problem med att äta utan att bli jätte illamående men de känns lite bättre tror jag. Har ju inte direkt stoppat i mig någon mat, men tog några skedar filmjölk som frukost.
Igår var vi ut en liten svänga, jag höll mig borta från alkohol, drack 2 cider typ. Vi satt hemma hos Amanda först sen åkte vi till Mårtenssons. Halva klassen dök upp och de var hur trevligt som helst, fram till en idiot kille i från min klass hällde en halv öl i min väska (med flit ska kanske nämnas). Rakt ner på telefon, handsfree, VISA kort osv, jag var inte glad. De mesta har slutat att fungera som de ska. Min mobil är helt katastrof nu. Åh, jag blir så arg jag bara tänker på den jävla idioten. Kan ju säga att jag åkte hem efter de.
Har sovit oroligt i natt. Haft massa sjukadrömmar, de gillar jag inte.
Ska in till stan och träffa Tess snart. Vi ska plugga och njuta av solen. Vet att jag borde ligga hemma men jag måste ju få lite frisk luft och studierna är ett ont måste.
Ikväll ska jag mysa ner mig i sängen med film. Tyvärr tvättar jag med så då får jag ta hand om den mellan varven. Svårt att få tvätt tid här. Alla bra tider är alltid fullbokade. Så jag fick en fredag kväll. Lovley! Eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar