18 april 2009

Feber

Usch kan jag bara få sova till jag är frisk? Har försökt plugga idag men de har inte gått bra. Men har jag tur så fastnar något. Högre feber nu än igår. FAN!! Har legat i sängen i flera timmar, kommer ju få liggsår om de ska fortsätta så här. Lämnade sängen i 2 minuter för att göra mat. De positiva är att min mage börjar bli mer mottaglig för mat nu i alla fall. Så jag mår inte lika illa.
Var på stranden med Chiquita innan de gick utför för mig. Hon är så busig de lilla livet. Ska lägga upp lite nya bilder på min darling så ni kan se på min kärlek. Helt sjukt att man kan älska ett djur så mycket.
Ligger och lyssnar på gamla godingar medans jag funderar på vad för film jag ska engagera mig i. Har redan sett en shopaholics bekännelser (ingen höjdare, blev besviken) sen en film som heter Dorothey Mills (skum film men lite den typen av film som funkar för mig).
Jag vill ha någon här. Jag vill ha ett par armar om mig eller ännu bättre få massage. Jag är stel som en pinne.
Vilket väder de har varit idag, helt underbart. 17 grader minst. Underbart.
Föressten såg på miracle at st.anna igår. Vilken toppen film. Rekommenderas verkligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar