03 april 2009

Nä vem fan kissar i Nissan?

Jag är så glömsk så måste skriva när de fortfarande är färskt i mitt minne. Har varit på stan med Tess hela dagen. Våren är här och de är mys. Alla ute serveringar börjar öppna. Lovley.
Handlade frukt och grönt på torget. Älskar deras hemma gjorda skyltar. Där fanns vittlök, zokina, starka parprike, rocola och säker en massa annat jag missade för jag hade så kul åt de skyltarna. Jag är världens mest lättroade människa. De vet alla som umgås med mig vid detta laget. Undra om jag kan sluta le ibland.
Sen när vi satt och fikade vid Nissan kom ett fyllo som vi sett kissa i Nissan och började ragga på oss. Var på jag säger att jag inte ville ha någon som kissar i Nissan. Hans svar blev min rubrik: Nä vem fan kissar i Nissan. Haha. Han hade applåderat om jag kissa i Nissan. Jag är ju en kvinna med klass...t.o.m fru material har jag hört och såna kissar aldrig offentligt. Mohahah.
Nu ska jag städa och rensa garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar