22 april 2009

För snäll?

Jag tog mig till skolan idag. Hade visserligen lite feber när jag vaknade men jag orkar inte bara ligga hemma och missa en massa. Även om man borde prioritera hälsan. Jag har aldrig varit sjuk så ofta som jag har varit dessa månaderna i Halmstad. Tror att de är den höga fuktigheten i stugan som gör de.
Har precis ätit lite. Spagetti med pastasås. Jätte underlig spagetti. Vattnet blev helt gult när jag koka den och den är väldigt gul i färgen men smakade inget annorlunda tycker jag.
Snart Valborg och de vet vi alla var de betyder. Hem till Malmö igen. Längtar tills onsdag. Men de ska bli kul på fredag med så längtar till de med.
Mitt Internet har strulat en massa idag. Trist värre. Säger de att allt teknisk går sönder i min närhet. Sanslöst och jag har insett att jag är otursförföljd. De beror nog delvis på att jag är för snäll många gånger. Jobbar på de där och jag lyckas inget vidare. Haha.
Jaha vad händer annars då? De har varit nice väder idag men nu börjar de bli lite mulet ska de regna kan de lika gärna göra de nu innan Valborg för då vill jag inte ha regn.
9 veckor kvar tills Mallis. Skoja om att tiden springer förbi. Jag hoppas att några av mina vänner tänker ta sig en liten tripp till mig och hälsa på moi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar