26 april 2009

The weekend

Så då funkar Internet efter 48 timmar utan. Oj vad jobbigt jag har haft de. Hur kan man leva utan Internet?
Minns inte vad som var de sista jag skrev ens.
Helgen var typ de roligaste in a long long time. Haha. I fredags var jag hos Tess och skulle grilla kycklingspett. Satt ute och frös och de där jäkla spetten blev inte klara så vi fixade de sista i ugnen. Jumi va gott de var. Tess brorsa Mattias (Matte) kom och hälsa på henne denna helgen. Så efter vi hade ätit drack vi och spelade lite kort sen åkte vi ut på landet där den riktiga grillfesten var. Vilka underbara gäster vi är grillar hemma innan vi åker på grillfest. Haha. Massa folk där och sjukt många jag aldrig har sett. Senare åkte vi vidare till stan. Av någon anledning gick vi till valentines (inte min idé) kan ju säga att de sög ganska kraftigt. Vi var 5 som åkte dit och de var vi och en skit "läcker" tjej på hela dansgolvet. Haha. Vi gick vidare till Harrys men de stängde redan 1 så då blev de Bond för då hade vi hunnit springa på några andra vänner med. Bond var så kul. Bytte dock skor där så jag kunde dansa mer. Bekvämlighet förre sexigehet när man är lite påverkad. Hihi.
Lördagen började vi med mys i stan. Lunch på bulls och min lilla darling var givetvis med (Chiquita). Vi satt där i flera timmar innan de var dags att åka hem och göra sig klar för kvällen.
Lördagen var askul verkligen. Mårtenssons hela kvällen. Efter vi hade suttit och festat hos Tess. Kom sjukt mycket folk och ja de blev en del dansande där med efter massa kärlek. Haha. Mycket klämande på Tess. Oj säger jag bara. Haha. Avslutade natten med mat. En fransman på pölsemannen. Lovley. Snacka med en massa konstig människor. En kille som tyckte att skånska var sexigt. 2 killar som bjöd med mig hem till dom. Skulle inte tro de.
Idag har vi mest legat i Tess säng och kollat kvarteret skatan innan Matte åkte hem. Då gick jag och Babe en promenad på stranden i sommar vädret. Sjukt varmt. Minst 22 grader. Sen avsluta vi hela våran helg med en middag, sjukt snack, skrattat åt bilder och lite sällskap av Amanda. Ja de var min helg i korthet. Hihi.
Nu skulle jag behöva göra matlåda till imorgon men är så trött. Jag har sovit totalt 6 timmar denna helgen eftersom jag inte kan sova med alkohol i kroppen. Vad är de för fel på mig. Tihi. Jaja, får slänga ihop något snabbt så jag kan sova sen. Längtar, men dock inte efter skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar