08 april 2009

Halmstad luktar illa

Märks att våren är på väg och att man bor i en liten liten stad, för här luktar illa. Rent ut sagt så luktar de bajs. I början trodde man ju att man hade trampat i hundbajs och kollade sina skor noggrant. Men nu har man förstått att detta är doften man får på köpet när vår solen tittar fram. Fast idag har de regnat en himla massa. Varför undrar man ju då? Kan de inte få vara bra väder i Sverige?
Jag borde packa och städa, men jag är seg. Så seg. Jag har diskat så har i alla fall kommit en bit på vägen. Mitt huvud gör ont och jag känner mig nästan full. Hur lätt är det att packa nu egentligen? Jag har inga kläder för regn! Jag är inte gjord för regn. Jo, där ljög jag lite. Får jag ligga inne i en varm famn (som inte existerar just nu) och bara lyssna till dropparna som smattrar mot fönsterbläcken så är jag gjord för regn.
Skolan igår gick långsamt. Fast de var Håkan. Jag mådde inte så bra. Sömnlösheten tar kol på mig. Hoppas att jag ska kunna sova lite bättre när jag är hos min Lovis. Ska bli så kul att träffa henne och givetvis Buddy. Tror min lilla Chiquita kommer vara lyrisk över att se Buddy. Så många månader utan sin kärlek. Hihi.
Enver ringde igår och ville ha hjälp med hur man billigast reser till Köpenhamn här i från så lovade att hjälpa honom med de idag. Vilket innebär att jag slipper gå in med packningen till stan. Ibland är de skönt att vara jag. Haha.
Spelade quizz länge igår. Beroendet har satt klorna i mig. Spelade duell med LP, behövs de nämnas att jag loosade? I suck!!
Mina datum och händelser stämmer inte längre. Maria i min klass ska ha fest med Disco tema dagen efter kryssningen. Så de blir stanna i Halmstad och klä ut sig istället för kryssning. Wiiiee va kul!!
Om man skulle ta tag i sitt liv och göra de där måstena. Jag antar att de inte kommer göra sig själv liksom. SUCK!
Vet inte när jag kommer skriva igen. Lånar med all säkerhet Lovis dator i dagarna och skriver lite. Förmodligen lördagen när jag inte har något att göra. Kanske en fika med Kareem på kvällen och även träffa syster min. Men som sagt allt de är kvälls tid så dagen blir nog studier och blogga och vem vet kanske göra några quizz. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar