24 april 2009

Fredag

Så var de äntligen helg igen, även om jag inte gjort mycket mer än legat hemma men de är ju inget kul när man är sjuk. Känner mig fortfarande inte 100 but I'll get there. Snart valborg, då ska man hem till Louise. Har längtat tillbaka sen jag åkte.
Vem vet kanske jag har min lägenhet i Malmö mycket tidigare än väntat. Inte för jag har råd men man vet ju aldrig vad som händer. Snäll är jag inte längre kan jag ju säga. Eller så kanske jag inte har den i september heller. Funderar på att låta de bo kvar kontraktet ut. Hmm, får se vad som händer här fram över.
Idag kommer nog bli en underbar dag. Fint väder och underbara människor. Kan de bli bättre? Grillfest ikväll även om jag och Tess kommer grilla själva eftersom grillningen börjar så tidigt. Redan vid 5-6 och idag kommer Tess bror så vi ska vänta på honom innan vi drar till Anzo. På tisdag blir de en trip till ullared. Inte för jag har råd att handla men man kan ju köpa billigare saker där än i vanlig butik så blir nog lite nödvändigheter.
Chiquita har verkligen blivit vän med Wendy (de är en han hund), de springer och leker för fullt och han är ju stor. Så jag är en stolt mamma. Haha.
Hmm, undra vad för kläder man ska sätta på sig idag. Eviga problemet.
De finns en Lidl som ligger 12 min gå väg från mig. Underbart, bra att köpa mjölk ch dylikt. Inte så lång väg att släppa. Jag letade reda på de igår sen kom Håkan ner och såg till att jag inte gick vilse i butiken medan jag yrade runt. Så köpte jag chips, gud va jag ångrade de. Jag blev så sugen på smågodis! Så höll på att dö av sug. Blir några bitar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar