13 april 2009

Sjukdom på väg?

Så är man tillbaka i Halmstad igen. Vill inte. Jag saknar Malmö. Var helt underbart att vara hemma. Och nu är man på sina 22kvm och har mer hemlängtan än någonsin. Mina grannar väsnas och jag är så trött. Vet inte vad som är med mig. Antingen är jag på väg att bli sjuk eller så är de något annat som stör mig. Vet att de är väldigt mycket tankar i mitt förvirrade huvud just nu. Tänker däremot behålla mina tankar för mig själv.
Sist jag skrev, måste varit lördags dag så visste jag ju inte riktigt vad jag skulle göra. Men de blev att Kareem kom så vi åkte till Bo01 och satt på en brygga i solen och jag hade en chailatte från espresso house i högsta hugget. Jag brände tungan för jag var så ivrig. Vet inte hur länge vi satt i solen men de var varmt och skönt och de är så kul att sitta och titta på folk. Speciellt de som klär sig udda eller så.
Lördag kväll åkte jag till Emma för att festa lite. De var jag, Emma, hennes kille och en kompis till honom. Vi hade kul. Blev en del drinkar, massor av intressanta och seriösa samtal och sen vid 2tiden (om jag minns rätt) åkte vi till Swing Inn. Alla i Malmö regionen vet ju vad de är för ställe för er andra kan jag berätta att de är 28+. Jag var lamm. Haha. De är inte så ofta man är de nu förtiden. Har ju hittat rynkor när jag ler. Jag träffa på en stammis från McDonalds. Han vart så lycklig över att se mig och som jag misstänkte McD är inte det samma utan moi. Haha.
Min kamera slutade fungera under lördagen på dagen så söndagen åkte jag och Louise ut till Burlöv så jag kunde lämna in den. Kul att se lite välbekanta ansikten. Hälsade givetvis på inne på jobbet. Fick kramas lite med Mickey och se Qais söta leende. Gud va jag saknar mina små pojkar där.
Jag och Louise grillade senare under söndagen efter att varit på stranden med hundarna i någon timme och myst i solen. Så de var en hur mysig dag som helst.
Nu längtar jag till dessa 3 följande dagarna är över så jag har ledigt igen.
Snart sov dags för mig. Ut med Chixan en sista gång sen sömn!! Mår som sagt inget bra alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar