14 april 2009

Ingen humor

Första dagen i skolan avklarad. Hade bara vin idag med Håkan så tiden gick snabbt. Sen gick jag och Tess lite på stan. Inhandlade lite saker till disco festen den 16:e maj. Så muppig man kommer se ut, men de ska bli kul.
Vädret idag har varit lite konstigt. För i morse var de bara 4 grader och grått sen vid 16 tiden var de 19 grader. Hur underbart var inte de? Tog Chiquita på en mysig promenad. Jag hinner alltid rensa mina tankar lite under på mina promenader. Nu låter de som de regnar men de är nog bara en synvila eller kan man säga hörselvila?
Har faktiskt inte hänt ett smack här. Sitter och funderar på vad som ska bli dagens samtalsämne.
Gjorde en sallad till lunch imorgon. Ska ha ner min mage lite till, den kan ju inte vara en tjockis mage när allt annat är smalt. Så de blir en sallad med bulgur, kyckling och bacon. Låter ganska gott sen imorgon får jag se hur de verkligen smakar.
Jag lyssnar på 1983 års ängel. Tänk att jag har fått en alldeles egen låt. Haha. Hittade inte den på youtube för då hade jag länkat den här ju.
Jaha, va trist detta var för er att läsa ingen humor och inget kul har hänt. Lika bra att säga godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar