05 april 2009

Vad hände?

Så är lovet och helgen över. Jag vill inte till skolan. Försöker vara positiv men de går tusan inte! Och varje gång man har haft ledighet så ska man börja skolan med spansk tenta. Kanske inte kommer som någon överraskning att jag inte orkar engagera mig så mycket i spanskan eftersom hur mycket jag än försöker så går de inte. Speciellt inte när man får avdrag från de som är rätt. Man uppmanas ju inte till att försöka då utan istället lämna de tomt. Har ju fått en mexicanare på min msn som inte kan ett ord engelska så han är bra för då tränar jag min spanska. Nog om språk!
Var ute en sväng igår. Gick hem från krogen halv 12. Haha. Vad hände? Gick ditt drack en god grön drink. Lämnade halva på toaletten för jag var så full så jag inte ville dricka mer. Tur att de andra 2 var i samma tillstånd. Så vi promenerade hem till dom då skickade jag sms till min nya taxi chaffis att jag vill hem och limon dök upp. Haha. Vet inte hur länge jag satt i taxin och snacka. Vet att jag stoppade på mig lite pennor och rotade runt i något fack. Tur att Niklas (taxi chaffisen) tycker jag är rolig och charmig. Hade nog inte uppskattats annars. Blev en billig kväll i alla fall. Spenderade 10 kronor på garderoben.
Idag har jag varit bakis. Snyft. Synd om mig. Jag har druckit cola och ätit en half baked (inte hela men en del) och jag fick leta efter brownie bitarna. Måste snart ha mig en chocolate fudge brownie.
Hittade lite bilder från 2007 på min mail. Oj va tjock jag var. Kanske bjuder på en av bilderna. Ska tänka lite på de.
Nu ska jag snart sova. Känner att de inte blev så mycket sömn i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar