11 april 2009

Malmö

Så är man hemma igen. Inte i min egen lägenhet dock men hos Louise och jag känner mig ju lika hemma hos henne som hos mig själv. Sitter här inne i lägenheten ny duschad med turban på huvudet och funderar på vad jag ska göra idag. Kareem skulle kanske komma nu på dagen istället för kvällen, men de verkar gå segt för honom. Louise är hos sin pappa idag. Men innan hon stack hann vi gå en promenad på stranden med vovvarna. Hur mysigt som helst. Skoja om att de 2 små var lyckliga över att ses.
Var ju i Växjö i ja vad ska man säga 1,5 dagar typ. Skulle ut en sväng där på torsdags kvällen. Hmm, vad ska man säga? Ute liv i Växjö=obefintligt, eller de kanske är lite elakt att skriva? Formulerar om mig och säger uteliv i Växjö=lamm och udda typer. Jag kände mig så uppklädd och jag hade en outfit som jag lika gärna hade kunnat gå i skolan med. Men jämfört med röda tjocka strumpbyxor med vita hjärtan och prickigkjol och hållning som gör att alla såg ut som möss som inte riktigt vet vad dom gjorde där så jag såg ut att vara uppklädd till tänderna. Haha.
Igår var de Malmö som blev nästa stopp. Var i Ystad på påskmiddag med pappa. Emma och Chadi var också med. Så vi var där många timmar. De var trevligt men de var skönt att komma till Louise.
Nu när jag är hemma funderar jag mycket på vad jag vill med mitt liv. Jag är förvirrad. Som alltid. De är verkligen inte lätt att veta hur man vill att ens liv ska bli.
Imorgon ska vi nog grilla lite. Jag, dogsen och Lovis. Hur mysigt är inte de. Längtar.
Louise har gjort sjukt snygg tattoo i Australien. Gud va jag är sugen på att tattuera mig. Varför ska de vara så dyrt??
Nej nu ska jag se till att få på mig lite kläder. Kan ju inte sitta här hela dagen sen ska jag väl se vad Kareem den muppen blir av.
Glad påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar