21 april 2009

Nyvaken

Så var man vaken igen. Har tagit en dusch och nu sitter jag och huttrar under täcket. De absolut värsta med att duscha är att kliva ut, de blir så kallt då. Det är så underbart att bara stå i duschen och låta vattnet varma min nakna kropp. För tro mig jag duschar verkligenKontrollera stavning varmt. Snart ska jag ta tag i att klä på mig och göra mig så söt de bara går. Det är ett evighets projekt när man är hängig. Såg mig själv i spegeln och fick en chock och tänkte att de inte finns tillräckligt mycket smink i denna världen för att jag ska se ok ut.
Jag känner mig friskare idag. Huvudet är fortfarande segt och halsen gör lite ont men i övrigt så känns de helt ok.
Idag ska jag åka ner till Malmö. Hoppas på att butikchefen på systembolaget ska ha tid att ha sin intervju med mig. Hoppas!! Hoppas att den går bra med. Har funderat mycket på vad jag ska ge för svar på frågor angående monopolet, åldersgränser osv. Jag blir ju så ruskigt nervös i intervju situationer.
Ska in på min bank när jag är nere med. Är de inte värdelöst att min bank bara finns i Skåne? Funderar på att byta men de är sådana projekt.
Förhoppningsvis ska jag och Christel ses med. Hon har möte idag vid 1 men efter de ska vi nog ses. Jag har inte ens funderat på vad jag ska hitta på i Malmö under dö tiden. Kanske ska ta mig en sväng till Burlöv. Där har man ju alltid någon att prata med och jag behöver egentligen in på jobbet och skriva under anställningsbevis.
Ni får ägna mig en tanke idag i fall jag nu kommer få min intervju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar