18 april 2009

Sjuk

Jag är sjuk. Riktigt jäkla sjuk, längesen jag var så här dålig. Igår kände jag mig helt väck. Jag var i stan med Tess och nöjt av solen vid Nissan. Vi skulle plugga men blev inte så mycket av de. Jag hade ändå inte lyckats plugga kunde inte tänka klart (värre än de jag alltid lider av). Sen tog vi en fika på espresso house med Amanda och hennes syster och då åt jag en macka. I övrigt har jag knappt fått i mig någon mat. Pappa blev orolig. Han är för söt. Han tyckte jag behövde någon som skulle ta hand om mig. Men de är ju som de är. Långt borta från familj.
Jag ska plugga idag. Så mycket som jag orkar i alla fall. Har fortfarande feber. Men de är mycket i skolan nu så man har inget val. Paniken smyger sig liksom på.
Jag ska ta ner lite böcker till stranden och sitta där idag hade jag tänkt. Man vill ju helst inte vara inne dagar som dessa. Redan nu är de vindstilla och 11 grader. Så kommer nog bli en riktigt skön dag.
Jag har skrivit om alla stora druvor nu under morgonen och jag förstår inte varför de måste finnas så många.
På tisdag (som de ser ut nu) ska jag till Malmö på intervju för praktik plats. Börjar redan bli nervös och undrar verkligen vad jag ska ha för kläder svårt de där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar